کد خبر: ۸۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
قیمت بلیت‌ بازی دوستانه تیم ملی کشورمان برابر مونته‌نگرو مشخص شد.
ناطقان: تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را آماده رویارویی با ازبکستان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا می‌کند، یکشنبه 14 خرداد در دیداری دوستانه در کشور مونته نگرو به دیدار تیم ملی این کشور خواهد رفت.

اتحادیه فوتبال مونته‌نگرو اعلام کرد بلیت‌های بازی دوستانه تیم ملی این کشور با ایران از امروز (جمعه) به فروش می‌رسد. بلیت‌فروشی شنبه و یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

نکته جالب در این بین قیمت پایین بلیت‌های این بازی است. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مونته‌نگرو، در بخش غربی ورزشگاه بلیت‌ سکوهای C و D به قیمت 8 یورو، بلیت‌ سکوهای B و E به قیمت 6 یورو و بلیت سکوهای A و F به قیمت 4 یورو به فروش خواهد رفت.

در بخش شرقی ورزشگاه هم بلیت سکوهای B، C، D، E و F به قیمت 5 یورو و بلیت سکوهای A و G نیز به قیمت 3 یورو فروخته خواهد شد.

بلیت سکوهای جنوبی و شمالی ورزشگاه پودگوریکا نیز به قیمت 2 یورو به فروش خواهد رفت.

با احتساب هر یورو 4200 تومان، قیمت بلیت‌های این بازی از 8400 تومان تا 33 هزار و 600 تومان است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین