کد خبر: ۸۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
شب گذشته برنامه خندوانه میزبان مربیان بخش خنداننده شو بود.
ناطقان: شب گذشته، برنامه خندوانه میزبان مربیان بخش خنداننده شو بود.
 
خندوانه حدود یک ماه پیش بیست نفر از برترین‌های شرکت‌کننده مسابقه خنداننده شو با آرای داوران را معرفی کرد.  
 
بعد از انتخاب برترین ها، شقایق دهقان مربیگری گروه بانوان را بر عهده گرفت. همچنین حسن معجونی، رامبد جوان و اشکان خطیبی هر کدام هدایت گروه‌های پنج نفره‌ای را به عهده گرفتند.  
 
در این مدت مربیان با نفرات خود تمرین می کردند و قرار شد از بین پنج نفر یک نفر را حذف کنند.  
 
شب گذشته شقایق دهقان، اشکان خطیبی ،حسن معجونی و رامبد جوان  درباره حذف کردن یک نفر از گروه خود نظرات خود را اعلام کردند.
 
شقایق دهقان گفت: انتخاب نفر حذف شده برایم سخت بود حتی لحظه آخر تصمیم من تغییر کرد.
 
حسن معجونی ادامه داد: عذاب وجدان دارم خیلی بد است که جایی قرار بگیرید که یک نفر را حذف کنید اما از روز اول فاصله نفر حذف شده بیشتر از بقیه بود.
 
اشکان خطیبی عنوان کرد: رسالت یک کمدین بالا بردن جنبه انتقاد پذیری مخاطبش است. به همین دلیل از ابتدا به صورت شورایی نظر دادیم و همه پنج نفر تصمیم گرفتند.
 
رامبد جوان اظهار داشت: در طول سه هفته پنج جلسه تمرین داشتیم. سعی کردیم بچه ها نقاط قوت  خودشان را کشف کنند و آنها را تقویت کنیم. همچنین استندآپ های قبلی آنها را دیدیم و انتخاب نفرحذف شده برای من هم سخت بود. دوست نداشتم کسی را انتخاب کنم چراکه پنج نفر آنها قابلیت آمدن به مرحله بعدی را داشتند.
 
در بخش بعدی مربیان برای یکدیگر کری خواندند و رامبد جوان اعلام کرد هر طور شده باید گروه من برنده شود.  
 
در ادامه سه نفر از شرکت کننده ها در برنامه حضور پیدا کردند . البته نفر حذف شده گروه حسن معجونی به دلیل ناراحتی حضور نداشت.  
 
در بخش دیگر برنامه قرار شد آنها استند آپ کمدی اجرا کنند و به انتخاب تماشاگران نفر برتر به عنوان کمدین در یکی از برنامهٔ های خندوانه استندآپ اجرا کند.  
 
بعد از اجرای سه شرکت‌کننده  سحر گودرزی از گروه شقایق دهقان 1610 ، افشاری از گروه اشکان خطیبی  2040 ، محمد مختارزاده از گروه رامبد جوان 2310 امتیاز گرفتند.
 
بنابراین محمد مختارزاده با رای تماشاگران نفر اول انتخاب شد و در یکی از برنامهٔ های خندوانه استندآپ اجرا خواهد کرد.
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین