کد خبر: ۸۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در حال حاضر با برنامه تلویزیونی دور همی بسیار خوش درخشیده است دو فرزند دارد . مهران مدیری صاحب پسری به نام فرهاد و دختری به نام شهرزاد است. . به گزارش ایران ناز مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب در تهران ۱۸ فروردین ۱۳۴۸ بدنیا آمد . او آخرين فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. مهران مديري کارگردان، بازيگر، خواننده، مجري، طراح صحنه و لباس، مجري طرح، صداپيشه و تهيه کننده است.
ناطقان: فرهاد مدیری پسر مهران مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است نه در فرم لباس پوشيدن فرهاد اثري از بچه‌هاي هنري است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اينها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشي در انتخاب اين فرم لباس پوشيدنش ندارد؛‌ حتي مي‌تواند بخندد و تعريف کند که ريش فراواني داشته و براي آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمي‌خواسته عکسش با آن ريش‌هاي بلند چاپ شود!



عکس واقعی همسر و فرزندان مهران مدیری
 

همسر مهران مديري و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنري بوده و ادبيات . او خانه‌دار است و براي خودش مي‌نويسد و هيچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هايش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مديري زياد از اين اسم در شخصيت‌هاي تلويزيوني‌اش استفاده کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین