کد خبر: ۸۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
مسجد جامعی با بیان اینکه سال گذشته در ماه رمضان از منزل پدری شهید تندگویان بازدید کرده و قرار شد که شهرداری منطقه 12 آنجا را خریداری و به خانه موزه تبدیل کند که با وجود زحماتی که انجام شد اما به نتیجه نرسید، گفت: منزل پدری شهید تندگویان باید حفظ شود و پیشنهاد می‌شود خرید این خانه را در دستور کار قرار دهیم
ناطقان: احمد مسجدجامعی در سیصدوپنجاهمین جلسه علنی شورای شهر چهارم ضمن تشکر از اقدامات شهرداری تهران برای پوشش مراسم 14 و 15 خردادماه با بیان اینکه جمعی از شهدای 15 خردادماه در مقبره سیدملک‌خاتون دفن شده‌اند گفت: باید به این شهدا توجه ویژه‌ای شود چراکه تقریبا فراموش شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ماه رمضان از منزل پدری شهید تندگویان بازدید کرده و قرار شد که شهرداری منطقه 12 آنجا را خریداری و به خانه موزه تبدیل کند که با وجود زحماتی که انجام شد اما به نتیجه نرسید، گفت: منزل پدری شهید تندگویان باید حفظ شود و پیشنهاد می‌شود خرید این خانه را در دستور کار قرار دهیم.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در ادامه ضمن تشکر از مهدی چمران برای حضور در جمع اعضای منتخب شورای پنجم، گفت: پس از تشکیل هیات رییسه موقت، شش کمیسیون موقت نیز تشکیل شد، اما از آنجایی که تعداد اعضای شورا در این دوره کم است، ترکیب کمیسیون‌ها متغیر است که باید برای این مهم چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین