کد خبر: ۸۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «وقت اضافه»، «تاکسی قرمز»، «آخرین گره خورشید»، «کلاف» «فرش باد»، «یکشنبه طولانی نامزدی»و... پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 خرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
ناطقان: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «وقت اضافه»، «تاکسی قرمز»، «آخرین گره خورشید»، «کلاف» «فرش باد»، «یکشنبه طولانی نامزدی»، «فریب بزرگ»، «مبارزی که از کوه پایین آمد»، «اتوبوس»، «آجیل فروش»، «ماداگاسکار1»، «وضعیت بازی»، «بچه‌های آسمان»، «وارث»، «کی2»، «فلیکا»، «کارلیتوس»، «زندگی آدلاین»، «جعبه ابزار» و «دره روشنایی» پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 خرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «وقت اضافه» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، جمعه  19 خردادماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حاج اکبر کیانی که مردی متمول و بی‌نیاز است. او که همسرش را سال‌هاست از دست داده؛ مورد بی‌مهری خانواده‌اش قرار می‌گیرد. از طرفی مرضیه زنی فقیر است که پس از چند برخورد اتفاقی با حاج اکبر در رفتارهایش میل و علاقه نسبت به‌وی بروز می‌دهد اما حاج اکبر که تصور می‌کند مرضیه برای دارایی‌های او کیسه دوخته است او را طرد می‌کند ولی حاج اکبر درمی‌یابد که او نیز دلبسته مرضیه است....

در این فیلم تلویزیونی؛ مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، افشین سنگ‌چاپ و حشمت آرمیده هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «تاکسی قرمز» به کارگردانی «مانوئل پرادال»، پنج‌شنبه 19 خردادماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد پسر بچه‌ای به‌نام بونواسیفر است که توانایی و قدرت خاصی دارد. خانم آدولفین سرپرستی بونوا را به‌عهده دارد. بونوا و دوسیفلار که یک راننده تاکسی است با هم دوست هستند. مرد شروری به نام پوآلونه به تازگی به شهر آنها آمده و شرکت تاکسیرانی جدید با تاکسی‌های قرمز را راه‌اندازی کرده است. او قصد دارد با نقشه‌ای تمام شهر غارت کند....

*************************************

فیلم تلویزیونی «تهران دربست» به کارگردانی «حسین تبریزی»، جمعه  19 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد فرهاد پسر ساده و در عین حال صادقی است که پس از درگذشت پدرش، با خواهرش فریبا به‌تنهایی زندگی می‌کنند. روزی که برای خوردن ناهار به ساندویچی رفته، با پسر جوانی به‌نام ساعد برخورد می‌کند که از او می‌خواهد در گرفتن انتقام از شوهر خواهرش، به او کمک کند....

امیر غفارمنش، افشین سنگ‌چاپ، کیانوش گرامی، مریم کاویانی و زهرا سعیدی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «آخرین گره خورشید» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، پنج‌شنبه 18 خرداد ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی شاهرخ فروتنیان و سعید پورصمیمی خواهید دید: بهرام مهندس معدنی که در خارج از ایران زندگی می‌کند؛ سخت دلبسته فرش ایرانی است. با خریدن قالیچه‌ای که توجه‌اش را جلب کرده است خواب‌ها و کابوس‌هایی می‌بیند که آرامش او را به‌هم می‌ریزد. او در سفری که به ایران دارد؛ در جستجوی راز این فرش برمی‌آید ... .

*************************************

فیلم سینمایی «کلاف» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی»، پنج‌شنبه 18 خرداد ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: فریبرز به‌همراه نامزدش مهتاب در یک کلاه‌برداری شرکت می‌کنند و پول‌های شرکتشان که کارشان پول‌شویی است با همکاری هم سرقت می‌کنند. اما در این راه با کشمکش‌ها و درگیری‌های زیادی روبرو می‌شوند و افراد مقابلشان توسط مهتاب کشته می‌شوند. فریبرز نیز توسط مهتاب بعد از به دست آوردن پول‌ها به قتل می‌رسد ولی در پایان مهتاب به‌دست دوست فریبرز که پلیس است کشته می‌شود.

*************************************

فیلم سینمایی «فرش باد» به کارگردانی «کمال تبریزی» جمعه 19 خرداد ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در شهر تاکایامای ژاپن قرار است کارناوال سالانه راه بیفتد. یک طراح زن ژاپنی به قالی‌بافان اصفهان سفارش بافت یک قالی را می‌دهد، اما مرگ او در تصادف باعث ناتمام ماندن سفارش می‌شود. شوهرش ماکوتو و دخترش ساکورا برای اینکه قالی حتماً بافته شود به ایران می‌آیند و مهمان اکبر و همسرش فریبا می‌شوند. اکبر که دلال است و قبلاً پول فرش را از آنها گرفته، در فرصت باقیمانده سعی می‌کند به هر نحو ممکن در بافتن فرش به پدر و دختر کمک کند....

در این فیلم سینمایی رضا کیانیان، تاکااکی اینوکی، فریبا کامران و فربد احمدجو نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «یکشنبه طولانی نامزدی» به کارگردانی «ژان پی یر ژونه»، پنج‌شنبه 18 خردادماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پنج سرباز فرانسوی در جبهه جنگ جهانی اول، متهم به این هستند که برای گریز از جنگ خود را عمداً زخمی کرده اند. یکی از آنان (مانش) بی‌گناه است ولی هر پنج نفر محکوم به تیرباران می‌شوند. پس از پایان جنگ، نامزد مانش بوده و در سراسر این مدت به‌واسطه احساسی درونی ایمان داشته که نامزدش هنوز زنده است، نامه‌ای دریافت می‌کند حاکی از این که احتمالاً هر پنج سرباز مورد نظر کشته نشده‌اند. بنابراین سفری طولانی را در جست‌وجوی مانش در پیش می‌گیرد....

در این فیلم سینمایی اودری توتو، گاسپار اولیل و دومینیک پینون نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «فریب بزرگ» به کارگردانی «دون مک کلر»، جمعه  19 خردادماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی برندان گلیسون و تیلور کیتچ آمده است: در یک بندر کوچک اکثر مردم بیکار هستند و افراد بسیاری به شهر مهاجرت کرده‌اند. یکی از اهالی که به این بندر به عنوان زادگاهش علاقه دارد، تلاش می‌کند تا دوباره رونق گذشته را زنده کند. برای این منظور هیچ راهی ندارد جز اینکه مسوولین را برای احداث یک کارخانه ترغیب کند. اما بندر آنها پزشک ندارد و اجازه احداث کارخانه نیز منوط به اقامت تمام وقت در بندر است. قرار است یک پزشک جوان فقط برای یک‌ماه به آنجا بیاید. لذا اهالی بندر تمام تلاش خود را می‌کنند تا پزشک را در آنجا نگه دارند.

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «مبارزی که از کوه پایین آمد» به کارگردانی «چن کایگه»، جمعه 19 خرداد ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کیون چان خواهیم دید: آنژیا یک ووشوکار فقیر است که در یک مدرسه رزمی زیر نظر یک استاد بزرگ شده است. او یتیم است و حالا به دلیل کمبود غذا و پایان آموزش‌ها باید کوهستان و مدرسه را ترک کند. او در اولین شب از سر گشنگی و فقر گوشت یک مرد ثروتمند را می‌دزدد؛ اما مرد ثروتمند در آب می‌افتد و آنژیا او را نجات می‌دهد. مرد ثروتمند آنژیا را نزد خود می‌برد و در داروخانه‌اش به او کار و محلی برای زندگی می‌دهد. اما این مرد ثروتمند توسط برادر بی‌فکرش برای رسیدن به پول‌ها و املاک او به‌قتل می‌رسد.....

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور»، جمعه 19 خرداد ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش خواهد شد.

زمان و مکان در این فیلم در برخی بخش‌ها خیالی و البته گاه، واقعی می‌شود. یکی از شخصیت‌های فیلم هم در بیمارستان؛ در حالت کماست و هم یکی از مسافران همین اتوبوس! در بین راه اتوبوس دچار مشکل فنی می‌شود و مسافران ناچار می‌شوند شب را در کاروانسرایی عجیب و غریب به سر ببرند....

در این فیلم تلویزیونی  حبیب دهقان‌نسب، مونا فرجاد و شاهرخ فروتنیان هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «آجیل فروش» به کارگردانی «پیتر لپنیوتیز»، پنج‌شنبه 18 خردادماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که: راکون و حیوانات جنگل قصد جمع کردن آذوقه زمستانی دارند و ذخیره خود را از گاری حمل آجیل تامین می‌کنند ولی سنجاب و دوست موشش باعث آتش گرفتن گاری می‌شوند و همین باعث اخراج آنها از گروه می‌شود و آنها سعی می‌کنند اوضاع را درست کنند.

 *************************************

فیلم سینمایی «ماداگاسکار1» به کارگردانی «اریک دارنل» و «تام مک‌گرت»، جمعه 19 خردادماه  ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

«ماداگاسکار» داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می‌کنند. آنها چهار دوست هستند: شیر، گورخر، زرافه و یک اسب آبی. با گم شدن یکی از آنها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به آفریقا برگردانده می‌شوند. در همین حین یک اتفاق در دریا آنها را به سمت سواحل ماداگاسکار و حیات وحش آنجا می‌کشاند ... .

**********************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «وضعیت بازی» به کارگردانی «کوین مک‌دونالد»، جمعه 19 خردادماه ساعت 10 صبح از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی راسل کرو خواهید دید: تیمی از خبرنگاران به یک کارآگاه پلیس کمک می‌کنند تا معمای قتل دستیار یکی از نمایندگان مجلس حل شود.

*************************************

فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» به کارگردانی «مجید مجیدی»، جمعه 19 خردادماه ساعت 19 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: پسرکی به‌نام علی کفش‌های خواهرش را گم می‌کند. از آنجایی که زهرا کفش دیگری ندارد و پدر هم توانایی مالی خرید کفش نو را ندارد، قرار می‌گذارند که صبح‌ها زهرا کتانی علی را بپوشد و ظهر علی با کتانی به مدرسه برود. با وجود تلاشی که زهرا برای به‌موقع رساندن کفش‌ها می‌کند، اما علی هر روز دیر به مدرسه می‌رسد....

در این فیلم سینمایی، بهاره صدیقی و رضا ناجی ایفای نقش کرده‌اند.

********************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «وارث»، «کی2» و «فلیکا» پنج‌شنبه 18 خردادماه ساعت 11، 17:15، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «کارلیتوس»، «زندگی آدلاین»، «جعبه ابزار» و «دره روشنایی» جمعه 19 خردادماه ساعت 11، 15، 17:15 و 21  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین