کد خبر: ۸۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
شرکت سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر افزایش رضایت مشتریان، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به رشد۴ درصدی شاخص رضایت مشتریان شد.
ناطقان: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان(Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.

در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش 4 درصدی شاخص رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده که این میزان، بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در جهت رشد2.9 % این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده است . شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.
همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد : بر اساس این گزارش، سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد. بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.

منبع: سایپانیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین