کد خبر: ۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
این مرد که به حمام رفته بود قصد داشت بعد از بیرون از حمام برای خریدن مصالح ساختمانی به بازار برود.
ناطقان: تنها گذاشتن حیوان خانگی  یا اهلی در خانه شاید هزینه سنگینی داشته باشد، همانطور که یک کشاورز اهل روستای " تالگرام " هندوستان از این اتفاق درس سختی آموخت.  " ساروش کومار پال " که بزغاله اش را تنها در حیاط خانه رها کرده بود  و به حمام رفته بود هرگز نمی دانست که چه اتفاق ناخوشایندی در انتظارش است.

وی بعد از بیرون آمدن از حمام ناگهان متوجه شد که بزغاله اش تمام پولهای او را که در جیب شلوارش بودند خورده است.  پولهای وی حدود 62000 روپیه معادل 962 دلار بودند. ساروش قصد داشت بعد از بیرون آمدن از حمام، به بازار رفته و با این پول ها مصالح ساختمانی و از جمله آجر خریداری کند.


بزغاله گرسنه، تمام پولهایش صاحبش را خورد + تصاویر

وی  در این خصوص گفت : " حدود 66000 روپیه در جیب شلوارم گذاشته بودم و قصد داشتم بعد از بیرون آمدن از حمام به بازار رفته و آجر بخرم. ناگهان بعد از بیرون آمدن از حمام متوجه شدم که این بزغاله حدود 62000 روپیه از پولهایم  را خورده و بقیه پول های باقی مانده نیز به شدت آسیب دیده و غیر قابل استفاده هستند.


بزغاله گرسنه، تمام پولهایش صاحبش را خورد + تصاویر

برچسب ها: بزغاله ، گرسنگی ، صاحبش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین