کد خبر: ۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
وزیرارشاد در گفتگو با "ناطقان":
صالحی امیری با اشاره به گستردگی دستگاه ها و نهادهایی که در حوزه فرهنگ مسئولیت دارند، بر تبعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از منویات مقم معظم رهبری تاکید کرد و گفت: تذکرات داهیانه ایشان نسبت به تعیین اولویت‌ها و اصلاح روش‌ها همواره راهنما و راهگشا بوده است و وزارت ارشاد نیز مبنای برنامه‌ریزی خود را در همین چارچوب تعریف و خود را ملزم به تحقق آن می‌داند
ناطقان: در دیدار صمیمانه چند روز گذشته رهبرمعظم انقلاب با تعدادی از دانشجویان، "معظم له" در واکنش به اظهارات یکی از دانشجویان پیرامون چالش های پیش رو در عرصه فرهنگی فرمودند: بعضی‌ها به‌خاطر اعتقاد و ایمان به فرهنگ غربی، بعضی هم از روی ضعف نفس و سست‌عنصری و عدم توجّه و مانند اینها، میکشانند کشور را به سمت فرهنگ غربی؛ این هست، امّا اینکه اینها بتوانند انقلاب را از خطّ خود منحرف کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند، بدانید که قطعاً چنین چیزی اتّفاق نخواهد افتاد.


در این باره وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ابراز داشت:
از آغاز دوره مسئولیتم در این وزارتخانه تأکید کرده‌ام راه رسیدن به قله‌های توسعه فرهنگی حرکت بر مدار گفتمان و قطب‌نمای فرهنگی رهبری معظم است.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ فرهنگ و هنر اشراف و احاطه رهبری عزیز بر مباحث فرهنگی را سرمایه‌ای بی بدیل برای خود می‌داند و با تمام توان برای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش خواهد کرد.

صالحی امیری با اشاره به گستردگی دستگاه ها و نهادهایی که در حوزه فرهنگ مسئولیت دارند، بر تبعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: تذکرات داهیانه ایشان نسبت به تعیین اولویت‌ها و اصلاح روش‌ها همواره راهنما و راهگشا بوده است و وزارت ارشاد نیز مبنای برنامه‌ریزی خود را در همین چارچوب تعریف و خود را ملزم به تحقق آن می‌داند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین