کد خبر: ۹۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با وجود گذر از نیمه ماه مبارک رمضان اما بازار فروش چنان تعریفی ندارد.
ناطقان: رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با وجود گذر از نیمه ماه مبارک رمضان اما بازار فروش چنان تعریفی ندارد.

علی بهره مند گفت: ما هنوز علت این عدم استقبال و کاهش فروش را متوجه نشده ایم اما آن چیزی که واضح است قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته پایین آمده و دیگر مانند قبل خرید نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نسبت به سال گذشته محاسبه کنیم فروش ما خیلی کمتر شده و این در حالی است که نسبت به سایر مایحتاج غذایی مرسوم در این ماه شیرینی ها از قیمت پایین تری قرار دارند.

وی افزود: اینکه برخی عنوان می کنند قیمت زولبیا و بامیه افزایش زیادی داشته اصلا درست نیست امسال قیمت آش و حلیم حداقل 15 هزارتومان است این درحالیست که قیمت خالص بامیه یعنی جدا از وزن جعبه 12 هزار تومان تعیین شده و کاملا متعادل است.

بهره مند تصریح کرد: ما هنوز علت این عدم استقبال و کاهش فروش را متوجه نشده ایم اما آن چیزی که واضح است قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته پایین آمده و دیگر مانند قبل خرید نمی کنند در سالهای گذشته مردم وقتی وارد قنادی می شدند حداقل سه قلم کالا خریداری می کردند اما امروز دیگر این چنین نیست و مردم فقط در مواقعی که مهمانی داشته باشند اقدام به خرید شیرینی می کنند.

وی درخصوص شکایات رسیده به این اتحادیه گفت: خوشبختانه با همکاری اعضا و نظارت مستمر نهاد های نظارتی همچون بهداشت و اماکن تا به امروز شکایتی نداشته ایم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
 
منبع: میزان
برچسب ها: زولبیا ، بامیه ، مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین