کد خبر: ۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی راهیابی تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه را تبریک گفت.
ناطقان: در متن پیام سیدرضا صالحی امیری آمده است:
راهیابی مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه را به هموطنان سرافراز و سربلند تبریک می گویم.
این موفقیت غرورآفرین که با اخلاق جوانمردانه همراه بود، در سایه تلاش های جوانان برومند این سرزمین به دست آمده است؛ جوانانی که ثابت کرده اند اگر به آن ها میدان داده شود، در همه عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری می درخشند و با اتکا به این سرمایه عظیم می توان به آینده ایران اسلامی امیدوار بود.
استمرار این پیروزی شادی آفرین و نشاط افزا در میدان رقابت های روسیه دور از انتظار نیست و امیدوارم موفقیت های بزرگتر جوانان این مرز و بوم را شاهد باشیم.
 تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (دوشنبه) با برتری 2 بر صفر مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت تا برای پنجمین بار در تاریخ، مسافر مهمترین رویداد فوتبال جهان شود.
این دیدار دوشنبه شب با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی تهران و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت تیم ملی فوتبال ایران با ارائه نمایشی منطقی به پیروزی 2 بر صفر رسید و به جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با کسب این پیروزی ارزشمند خانگی 20 امتیازی شده و در فاصله دو هفته به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، به عنوان نخستین تیم آسیایی و دومین تیم جهان، مسافر جام جهانی شد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین