کد خبر: ۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
علوی:
وزیر اطلاعات از انهدام یک تیم تروریستی ۷نفره در کردستان خبر داد و عربستان سعودی را حامی مالی تروریست‌ها خواند.
ناطقان: حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات طی سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه‌ با اشاره به اقدامات امنیتی صورت گرفته در برخورد با تیم‌های تروریستی در ایران اظهار داشت:‌ ما حدود 120 تیم را بدون دادن حتی یک شهید زیر ضربه بردیم که این به خاطر عملکرد حرفه‌ای و تجربه بالای نیروهای‌مان بود اما متأسفانه امروز یک نیروی وزارت اطلاعات از اهالی گیلان در جنوب کشور به شهادت رسید.

علوی با بیان اینکه خطر جدی بوده و دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران دست‌بردار نیست، گفت: امروز یک تیم تروریستی نیز در کردستان زیر ضربه نیروهای امنیتی قرار گرفت و منهدم شد.

وزیر اطلاعات، عربستان سعودی را اسپانسر تروریست‌ها دانست و افزود: اخباری داریم که نشان می‌دهد آنها (سعودی‌ها) از کشورهای همسایه مزدورانی را برای ایجاد ناامنی در ایران اجیر می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌از تروریست‌های امروز 5 نفر ایرانی و 2 نفر از کشورهای همسایه بودند.

علوی با بیان اینکه تروریست‌ها و داعشی‌ها تلاش زیادی برای ناامنی در ایران کرده‌اند که این تلاش‌ها با شکست مواجه شده است، افزود: آنها می‌خواستند هر طور شده حتی یک ترقه در ایران منفجر کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی می‌گویند وزارت اطلاعات می‌خواهد کیس‌سازی کند اما به آنها می‌گوییم تروریستی که می‌خواست روز قدس در ایران عملیات انجام دهد الان در اوین است؛ و یا تروریست‌های دیگری که می‌خواستند در کردستان و جاهای دیگر عملیات کنند الان هستند می‌توانند بیایند و از نزدیک ببینند.

به گزارش فارس، امروز همچنین طی یک درگیری در شهر چابهار نیروهای وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی توانستند یک تیم تروریستی را منهدم کرده و چند نفر از آنها را به هلاکت برسانند.

بنابر این گزارش، در این عملیات مقادیر زیادی مهمات و چند جلیقه انفجاری نیز از تروریست‌ها کشف شد و یک نیروی وزارت اطلاعات نیز به شهادت رسید.
برچسب ها: عربستان سعودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین