کد خبر: ۹۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مقام‌های دولت چین امروز (جمعه) اعلام کردند، انفجار در بیرون یک مهدکودک که روز پنجشنبه رخ داد و به کشته شدن هشت تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد، ناشی از یک بمب بود و فرد مظنون نیز در این انفجار کشته شده است.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امنیت عمومی چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که مظنون یک مرد ۲۲ ساله بود که مشکلات روانی داشته و یک اتاق در نزدیکی این مهدکودک در "فنگشیان" اجاره کرده بود.

پلیس موادی را در منزل این جوان یافته که برای ساخت بمب‌های دست ساز استفاده می‌شود. همچنین واژه‌هایی چون "مرگ"، "مردن" و "تخریب" بر روی دیوارهای آپارتمان این مرد جوان دیده می‌شود.

در بیانیه پلیس همچنین آمده که این جوان با نام خانوادگی "شو" با عدم عملکرد مناسب در سیستم اعصاب درگیر بوده که باعث می‌شود تا فرد دچار مشکلات در سیستم فشار خون و قلب شود. او را از مدرسه بیرون کرده بودند اما شاغل بود.

این انفجار در استان "جیانگسو" باعث کشته شدن هشت تن و زخمی شدن ۶۵ تن دیگر شده است.

مقام‌های منطقه‌ای در شهر فنگشیان گزارش دادند که هیچ یک از کودکان یا مربیان در این مهدکودک دچار آسیب جدی نشدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: انفجار ، مهد کودک ، چین ، بمب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین