کد خبر: ۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گفته منابع میدانی یکی از فرماندهان عالی رتبه داعش به نام سعد الحسینی معروف به ابوسعد با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب گذشته سپاه به دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.
ناطقان: به گفته منابع میدانی یکی از فرماندهان عالی رتبه داعش به نام سعد الحسینی معروف به ابوسعد با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب گذشته سپاه به دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

شامگاه یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک میان‌برد سطح به سطح مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور را هدف قرار دادند.

خبرگزاری «المصدر» در گزارشی نوشت: موشک‌های سپاه پاسداران ایران مواضع داعش در 4 منطقه مختلف در دیرالزور را هدف قرار داده‌اند.

المصدر نوشت: موشک‌های سپاه پاسداران مواضع داعش را در 4 منطقه مختلف در دیرالزور هدف قرار دادند که بیشتر آنها در مناطق روستایی در نزدیکی شهر «المیادین» و نیز در شهر دیرالزور بوده‌اند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین