کد خبر: ۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در عوارضی تهران - قم خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محمد بخشنده صبح امروز در جمع خبرنگاران در این‌باره گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط فردی به نام جاوید از استان‌های شرقی و جنوبی کشور به تهران، تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری این فرد و همدستان احتمالی‌اش در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده در این خصوص مشخص شد که متهم اصلی با همکاری فردی دیگر در صدد انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری به تهران است، گفت: با هماهنگی مقام قضایی مبادی ورودی تهران تحت کنترل در آمده و چند تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد: سرانجام  پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، اتوبوس مسافربری مذکور در عوارضی تهران - قم مشاهده شده و ماموران دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این اتوبوس ۷۳ کیلو و ۷۹۳ گرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: مواد مخدر مکشوفه به طرز بسیار ماهرانه‌ای در ۲۳۴ بطری کوچک در قسمت عقب اتوبوس جاسازی شده بود.  

به گفته بخشنده، در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین