کد خبر: ۹۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
برخورد یک فروند هواپیمای مسافربری چینی با چاله هوایی ۲۶ مجروح بر جای گذاشت.
ناطقان: به نقل از رویترز، دست کم 26 نفر از مسافران هواپیمای «شرکت هواپیمایی شرقی چین» که روز گذشته (یکشنبه) از پاریس به شهر «کون مینگ» در جنوب شرقی چین در حرکت بود، بر اثر برخورد هواپیما با یک چاله هوایی مجروح شدند.

خبرگزاری شینهوا اواخر روز گذشته اعلام کرد: بر اثر برخورد این هواپیما با چاله هوایی، تعدادی از مسافران دچار شکستگی استخوان شدند. برخی از آنها هم بخاطر افتادن چمدان ها از بالای سرشان مجروح شدند. در کل فقط 4 نفر از مسافران دچار جراحت جدی شده اند.

یکی از مسافران این هواپیما گفت: ما دو چاله هوایی بزرگ و سه چاله هوایی کوچک را احساس کردیم. این شرایط 10 دقیقه ادامه داشت.

این دومین بار است که هواپیمای شرکت هواپیمایی شرقی چین دچار حادثه می شود. 11 ژوئن سال جاری میلادی، پرواز شماره MU736 این شرکت هواپیمایی که از سیدنی عازم شانگهای بود، بخاطر وجود یک سوراخ در موتور هواپیما مجبور به فرود اضطراری در سیدنی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین