کد خبر: ۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان از شناسایی و دستگیری یک زن رمال که ماهیانه بیش از 40 میلیون ریال درآمد داشت، خبر داد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک زن فالگیر با ادعای حل مشکلات مردم از طریق دعانویسی و رمالی از افراد ساده لوح کلاهبرداری می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فرد رمال ادعای حل مشکلاتی مانند بیکاری، ازدواج، طلاق، افزایش مهر و محبت و دیگر مشکلات را می‌کرده است، افزود: یک تیم از ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که تعداد زیادی کتاب مخصوص رمالی و دعاهایی که برای افراد مختلف نوشته و بسته بندی کرده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر افزود: این فرد کلاهبردار به بهانه داشتن کارگاه خیاطی اقدام به تهیه یک دستگاه کارت خوان بانکی کرده بود و در هر بار ویزیت افراد بین یک تا یک میلیون و 500 هزار ریال از افراد دریافت می‌کرده به طوری که طبق اسناد موجود در آمد ماهیانه وی بیش از 40 میلیون ریال بوده است.

مختاری با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و تحویل متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست، فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورید و در صورت مواجه شدن با مشکلاتی در زندگی از مراکز مجاز مانند مراکز مشاوره استفاده کنید و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین