کد خبر: ۹۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: یک کودک پنج ساله که در چاه 10 متری سقوط کرده بود، با تلاش نجاتگران آتش‌نشانی به سلامت از چاه خارج شد .
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری 125، مهدی رضایی عنوان کرد: مقارن ساعت 13:16 بعدازظهر امروز یک مورد سقوط در چاه به عوامل آتش‌نشانی اطلاع داده شد که تیم‌های آماده‌باش در محل حادثه واقع در خیابان پنج تن حاضر شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته یک کودک پنج ساله که در داخل حیاط منزل مسکونی مشغول بازی بوده است به علت باز بودن دهانه چاه به داخل چاه خشک و بدون آب سقوط می‌کند.

رضایی اضافه کرد: نجاتگران سه ایستگاه شماره 8 ، 42 و 2 به همراه سه دستگاه خودرو  امداد و نجات در محل حادثه حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: این کودک پنج ساله پس از دقایقی تلاش نیروهای امدادی، صحیح و سالم از درون چاه خارج شد، اما برای بررسی‌های بیشتر روانه بیمارستان شد .

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین