کد خبر: ۹۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به بحران قطع روابط عربستان و دیگر کشورها با قطر این مساله را نگران‌کننده خواند و بار دیگر از همه طرف‌ها خواست که از طریق گفت‌وگو مساله را حل کنند.
ناطقان: محمدجواد ظریف صبح روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگارانی که وی را در سفر به شمال آفریقا همراهی می‌کنند با اشاره به نتایج سفرش به الجزایر گفت: در این سفر بر ضرورت امتناع از مداخله در امور داخلی کشورها و گفت‌وگو برای حل مسایل صحبت کردیم.

وی گفت: در دیدار با وزیر خارجه و نخست‌وزیر الجزایر درباره روابط دو جانبه، بانکی و تاسیس خط تولید سایپا در این کشور نیز صحبت کردیم.

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین تصریح کرد که با مقامات موریتانی نیز درباره موارد مورد علاقه و همکاری‌های اقتصادی و نیز مسایل منطقه صحبت می‌کنیم و این موضوعات در سفر به تونس نیز پیگیری می‌شود.

ظریف درباره تحولات منطقه به ویژه تنش در روابط عربستان و قطر گفت: بحرانی که در خلیج فارس اتفاق افتاده برای ما نگران‌کننده است. ما از ابتدای بحران از همه طرف‌ها خواستیم که از افزایش تنش خودداری کنند و از مسیر گفت‌وگو موضوع را حل کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین