کد خبر: ۹۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
انبه از چربی و کلسترول خالی است، الیاف موجود در این میوه باعث احساس سیری در افراد می شود و از گرسنگی های مداوم و پی در پی آنها جلوگیری می کند. از این روی خوردن انبه به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه میشود.
ناطقان : خوردن روزانه یک عدد میوه ی انبه، نیاز بدن شما به ویتامین های A,B و C و الیاف، پتاسیم و منیزیم را تأمین میکند. خوردن انبه ی خام و نپخته باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.
 
انبه رسیده از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک و نارس آن سرد و خشک است.
 
ضد سرطان: آنتی اکسیدان موجود در انبه بدن را در برابر انواع مختلف سرطان از جمله سرطان سینه،پروستات و سرطان خون بیمه می کند.
 
مفید برای چشم و بینایی: انبه سرشار از ویتامین C است که می تواند از کم نور شدن چشم ها و ضعف آن جلوگیری کند و باعث افزایش قدرت بینایی می گردد.
 
کاهش وزن: انبه از چربی و کلسترول خالی است، الیاف موجود در این میوه باعث احساس سیری در افراد می شود و از گرسنگی های مداوم و پی در پی آنها جلوگیری می کند. از این روی خوردن انبه به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین