کد خبر: ۹۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیراندازی در خیابان گلریز و رسالت مشهد برای دستگیری دو مجرم سابقه‌دار بوده است.
ناطقان: سردار بهمن امیری مقدم با اشاره به جزئیات دو عملیات ویژه پلیس در مشهد اظهار کرد: در یکی از این عملیات ها، ساکنان خیابان گلریز مشهد ساعت ۱۹:۲۲ عصر روز گذشته صدای تیراندازی در این منطقه شنیدند.

وی افزود: این تیراندازی از سوی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی این استان و در اجرای دستور دادیار شعبه ۲۲۲ دادسرای عمومی ناحیه دو مشهد برای دستگیری یکی از افراد شرور و اخلالگران نظم و آسایش شهروندان بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که با حضور پلیس در یک‌قدمی خود احساس خطر می‌کرد با خودروی پراید از محل متواری شد که البته مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و پس از مسافتی کوتاه در تعقیب و گریز او را دستگیر کردند.

وی در خصوص تیراندازی ساعت ۰۱:۳۹ دقیقه بامداد امروز در خیابان رسالت مشهد هم گفت مأموران کلانتری رسالت با اجرای طرح مبارزه با سرقت پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس یکی از عاملان اصلی سرقت وسایل و قطعات خودروهای سواری را در حالی که قصد سرقت از خودروی وانت پیکان داشت شناسایی کردند.

امیری مقدم گفت: این متهم که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است با یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی و بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و به دنبال آن، خودروی پژو در خیابان رسالت ۲۶ متوقف شد، اگرچه متهم با چاقو قصد مقاومت و حمله به ماموران انتظامی داشت اما با تیراندازی پلیس از ناحیه مچ پا زخمی و بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تحقیقات از این متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی و همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون‌مدار به افرادی که بخواهند نظم و آسایش و امنیت عمومی را خدشه دار کنند، اجازه جولان نمی‌دهد و این مجرمان حرفه‌ای با برخورد قاطعانه مجریان قانون روبه‌رو می‌شوند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین