کد خبر: ۹۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
تولید پنج کالای غیراستاندارد در استان تهران پس از بازرسی های انجام شده در مراکز عرضه و توزیع متوقف و در همین راستا مقادیر فراوانی فرآورده‌ غیراستاندارد کشف شد.
ناطقان: مسلم بیات - مدیرکل استاندارد استان تهران- با اشاره به انجام بازرسی‌های منظم و جدی بازرسان از مراکز عرضه و توزیع در سطح استان، گفت: در این راستا مقادیر زیادی فراورده‌های غیراستاندارد کشف و توقیف شده است.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی‌های بازرسان استاندارد، صندلی اداری با نام تجارتی "موج"، سیم و کابل با نام تجارتی "ری‌افشان"، کابین برودتی ویترینی با نام تجارتی "رادسرما"، هود و اجاق گاز با نام تجارتی "پارس مکس" و پیچ با نام تجارتی" ATLAS" به علت تولید بدون مجوز استاندارد، توقیف و به دادگاه معرفی شدند.

بیات اظهار کرد: کالاهای فوق در بازرسی‌های کارشناسان استاندارد در استان و در محدوده‌های نظیر شهرک صنعتی پرند، سعیدآباد جاجرود، کهریزک، شهرک صنعتی چهاردانگه شناسایی و توقیف شده‌اند.

طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، فرآورده‌های فوق مشمول اخذ استاندارد اجباری هستند و متخلفان به دلیل عدم پیروی از قانون به دادگاه معرفی شده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین