کد خبر: ۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
در جلسه‌ای با حضور رییس صداوسیما از خانواده شهید حبیب الله حسین‌زاده - تصویربردار شبکه پرس تی‌وی در کابل - تجلیل شد.
ناطقان:علی عسکری رییس رسانه ملی، شهدا را انسان‌های وارسته و ارزشمندی برشمرد که با نثار جان بر عهد و پیمان خود در عمل به تکلیف و مسؤولیت خود وفادار ماندند.

عسکری با بیان این نکته که شهادت در اسلام اوج تعالی انسان است، گفت: برترین کامیابی، بزرگترین پیروزی و والاترین مقام رسیدن به فیض شهادت است که این فیض عظما همواره نصیب انسان‌های مخلص و خداجو شده است.

رییس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش شهید حسین‌زاده را از نیروهای خوب و خلاق شبکه پرس تی‌وی برشمرد و افزود: شهید حسین‌زاده فردی فعال، کوشا و حرفه‌ای در کار بود و تا آخرین لحظه تلاش کرد بهترین تصاویر را از تحولات منطقه برای شبکه پرس‌ تی‌وی ارسال کند.

عسکری با قدردانی از زحمات این شهید در مدت همکاری با شبکه پرس تی‌وی، شهادت وی را به خانواده و همکارانش تبریک و تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای مادر شهید طلب صبر کرد.

جبلی، معاون برون مرزی رسانه ملی نیز در سخنانی شهید حسین‌زاده را از نیروهای خوب و پرتلاش پرس تی‌وی بر شمرد و گفت: شهید حسین‌زاده برای به تصویر کشیدن حقایق و واقعیات پیرامون خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره به رسالت خویش در راه روشنگری مردم وفادار بود.

در این جلسه مادر شهید حسین‌زاده به بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید پرداخت و رمز سعادت و نیک‌بختی فرزندش را ایمان به خدا و توجه به خانواده دانست.

حبیب‌الله حسین‌زاده، تصویربردار شبکه پرس تی‌وی، دهم خرداد بر اثر حمله انتحاری گروه‌های تروریستی در شهر کابل به شهادت رسید.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین