کد خبر: ۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
فلورنتینو پرز، روز گذشته رسما برای پنجمین دوره به عنوان رئیس باشگاه رئال برگزیده شد. او از سال 2000 تنها سه سال رئیس رئال نبوده است.
ناطقان: پرز بدون رقیب توانست برای 4 سال دیگر بر مسند ریاست رئال باقی بماند تا اهداف بلندپروازانه اش در رئال را ادامه دهد.

رئیس موفق باشگاه رئال در مورد اولین حرکت جدی خود در دوره جدید ریاستش گفت:« اولین کاری که قصد دارم انجام دهم، تمدید قرارداد زیدان است. پس از اتمام فصل، درگیر انتخابات باشگاه بودم و چون ممکن بود کاندیداهایی مطرح شوند، از لحاظ اخلاقی درست نبود در مورد تمدید قرارداد ها یا خرید و فروش بازیکن تصمیم گیری شود. حالا با آسودگی می توانم برنامه هایی که مدنظر دارم را پیاده کنم.»

جذب آسنسیو:« بر خلاف آنچه که در رسانه ها گفته شده، رافا نادال(تنیسور مشهور) به من زنگ نزد بلکه من بودم که به او زنگ زدم تا از طریق عمویش که مدیربرنامه های آسنسیو بود، پیشنهاد ما را به این بازیکن انتقال دهد. هر دو اهل مایورکا بودند و کارها خیلی سریع پیش رفت. حالا از داشتن آسنسیو به خود می بالیم و معتقدم او روزی فاتح توپ طلا خواهد شد.»

جدایی په په:« خیلی خوب می شد که او به شکلی بهتر از ما جدا می شد و برایش یک مراسم خداحافظی می گرفتیم.

به په په پیشنهاد تمدید یک ساله دادیم و معمولا برای بازیکنانی به سن او، همیشه قراردادی یک ساله پیشنهاد می شود ولی متاسفانه قبول نکرد و در نهایت با دلخوری از ما جدا شد. به غیر از او و کوئنترائو که به اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت و نیز ماریانو که چند تیم در پی او هستند، برای هیچ بازیکنی پیشنهادی به ما نرسیده و ما قصد از دست دادن هیچکس را نداریم.»

ایسکو:« او در ابتدا برای تمدید قرارداد مردد بود ولی حالا می توانم بگویم که همه کارها انجام شده و پس از بازگشتش از تعطیلات، قراردادش را امضا خواهد کرد.»

کنایه های پیکه و افت بارسا:« هرگز در مورد بازیکن، داور و مربی بد صحبت نمی کنم. برای او آرزوی سلامتی دارم.

در مورد بارسا نیز معتقدم این تیم دچار افت نشده است. آنها فصل گذشته فاتح کوپا دل ری شدند و از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می برند. بارسا مثل همیشه دشمن شماره یک ما خواهد بود.»

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین