کد خبر: ۹۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
با هدف بررسی وقوع پدیده انتشار بوی نا مطبوع در شهر خاش برای چند بار نشست ستاد مدیریت بحران در دفتر فرماندار برگزار شد.
ناطقان: تیم های مختلفی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گروه زمین شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و کارشناسان محیط زیست برای بررسی دلیل این حادثه به محل اعزام شدند.

مسئولان با حضور میدانی و مراجعه به تفتان و نیز واحدهای صنعتی و خدماتی مانند کارخانه قیر و تولیدی ایزوگام و کشتارگاه طیور کار بررسی وقوع این پدیده را برای کشف علت و حقیقت ماجرا انجام داده اند که پس از بررسی ها مشخص شد عامل اصلی آلودگی زیست محیطی در این شهر کارخانه تولید قیر است.

فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: از لحظات اولیه صبح دیروز کارشناسان محیط زیست و زمین شناسی، امدادی، بهداشت و پزشکان در منطقه حاضر شدند و کار بررسی مشکلات را بر عهده داشتند.

چاکرزهی ادامه داد: دستگاه سنجش آلودگی هوا نیز از سوی محیط زیست در منطقه مستقر شده و کارشناسان این دستگاه با قوت در صحنه حاضر شدند.

وی بیان کرد: چند اکیپ اعزامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با امکانات و تجهیزات لازم و چندین دستگاه آمبولانس در خاش مشغول فعالیت بوده و اوضاع را کنترل کردند. خوشبختانه شرایط در حال حاضر در شهر خاش عادی است و اثری نیز از این بو نیست.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین