کد خبر: ۹۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است كه نيتهاى حقير دشمن پسند در مقابل آن ارزش ديدن ندارد. خورشيد وحدت براي رفع هر ظلمتي كافى است.
ناطقان: محمد نهاوندیان در واکنش به حواشی ایجادشده در زمان حضور رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه «طرح شعارهاى انحرافى و تقابلى توسط تعداد معدودی و با تدارك  قبلى با هدف حاشيه‌سازى و انحراف توجهات از موضوع اصلي انجام شده است»، تاکید کرد: موضوع ابعاد بسيار محدود و كوچكي داشت كه حتي قابل ذكر و پرداختن هم نيست ولی برخى رسانه‌هاي داخلى و خارجى تلاش مي‌كنند ابعاد گسترده به آن بدهند.

وی افزود: روز قدس، روز نشان دادن وحدت ملي و يكپارچگى جهان اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است و امسال هم فرصتى مغتنم شد براى طنين افكندن صداى رساى مردم در محكوميت رويكرد استكبارى دولت و كنگره آمريكا و حمايت از اقدام قاطع در مبارزه با ريشه‌هاى تروريسم تكفيرى. دوستداران اسلام و انقلاب از شكوه و صلابت اين مشاركت پر تنوع و پرمعنا خرسند شدند و طراحان شعارهاى تفرقه‌افكنانه با توهين به اراده مردم، دانسته يا ندانسته در خلاف مسير رهبرى و مردم حركت كرده‌اند. عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است كه نيت‌هاى حقير دشمن‌پسند در مقابل آن ارزش ديدن ندارد. خورشيد وحدت براي رفع هر ظلمتي كافى است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین