کد خبر: ۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
با توجه به کاهش عرضه پیاز در بازار قیمت این محصول در مغازه‌های سطح شهر پایتخت به کیلویی 3 هزار تومان رسید و قیمت میوه‌های نوبرانه نیز خارج از میادین میوه و تره‌بار مرز کیلویی 10 تا 15 هزار تومان است.
ناطقان: قیمت میوه‌های نوبرانه از جمله زردآلوی درجه یک، گیلاس سیاه ممتاز، انگور یاقوتی و شلیل شبرنگ در مغازه‌های سطح شهر رقمی بین 10 تا 15 هزار تومان قیمت خورده است.

همچنین پیاز به عنوان ارزان‌ترین صیفی‌جات که پیش از این تا کیلویی 1200 تا 1500 تومان به فروش می‌رسید در مغازه‌های سطح شهر بین 3000 تا 3500 تومان و در میادین میوه و تره‌بار کیلویی 2600 تومان به فروش می‌رسد.

مهاجری رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: انواع میوه فصل به وفور در بازار با قیمت‌های متعادل وجود دارد و با توجه به کاهش عرضه پیاز از شهرهای اصفهان و دزفول قیمت این محصول افزایش یافته و به مرز 3000 تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت انواع میوه دست‌چین در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نهایتاً بین 5 تا 7 هزار تومان است.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت میوه ، سبزی ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین