کد خبر: ۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
دفتر مرکزی طراحان داخلی امریکا ASID در واشنگتن دی سی لقب سبزترین و سالم‌ترین دفتر کاری جهان را از آن خود کرد. این دفتر دارای مجوز و استاندارهای LEED و WELL است.
ناطقان: به نقل از اینهبیتت، دفتر طراحان 8500 فوت مربع مساحت دارد و دارای طراحی خاص برای کاهش استرس، افزایش کیفیت هوا، موانع صدا و مراحل تنظیم فیزیولوژی بدن است. کارکنان این دفتر مکان نشستن اختصاصی ندارند و کارگاه محیط‌زیست آن مکانی برای انجام امور مختلف کارکنان است.

فضای داخلی دفتر شامل فضای همایش‌ها و فضاهای شخصی است که می‌توان برای ساعات مختلف آنها را رزرو کرد.

راهبردهای طراحی در این فضا شامل استفاده از مواد طبیعی، قالب‌های معماری، طرح‌یابی و سیستم‌های نظارت بر اجزای هنری برای ایجاد بهترین محیط کاری جهان است.

کارکنان این مجموعه در مراحل مختلف طراحی با استفاده از سنسورهای اندازه‌گیری الگوهای گفتاری و حرکات بدن برای تعامل با محیط بیرونی همکاری دارند. این سنسورها تغییرات تعاملی را تشخیص داده و در نتیجه طراحی جدید کاری ایجاد می‌کنند.

مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: هدف از این پروژه استفاده از طراحی‌های مختلف و تاثیر مثبت محیط بر سلامت کارکنان و افزایش کارایی بیشتر است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین