کد خبر: ۹۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام هایی جداگانه، فرارسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
ناطقان: در پیام سیدرضا صالحی امیری که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: مایلم صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، عید عبادت و بندگی خدمت جناب عالی، دولت و ملت مسلمان آن کشور ابراز نمایم.

وی در این پیام می افزاید: عید فطر، نقطه پایان روزهای خویشتنداری و تزکیه جسم و جان نیست که سرآغاز بهره گیری از یک ماه ممارست و تمرین در منزه گردانیدن خویشتن از همه تندروی ها و کوته انگاری ها و تحقق بخشیدن به آرمان ها و رهنمودهای اسلام است که همه مسلمانان جهان و نیز همه انسان ها را به اعتدال در گفتار و رفتار فرا می خواند.

براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی امیری در پایان این تصریح کرده است: ضمن تقدیم خالصانه ترین تبریکات خود، عزت و سرافرازی ملت های مسلمان و تحکیم هر چه بیشتر روابط میان آنان را از خداوند متعال مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، برخی کشورهای اسلامی روز گذشته(شنبه) و امروز(یکشنبه) را در کشورهای خود عید سعید فطر اعلام کرده اند.

بر اساس تقویم رسمی کشور فردا(دوشنبه) عید فطر در ایران اعلام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین