کد خبر: ۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز پنجم تا هفتم تیرماه جاری جوی نسبتا پایدار در اغلب نقاط کشور پیش بینی می شود و در برخی استانها بارش های پراکنده مورد انتظار است.
ناطقان: به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز ( دوشنبه ) آسمان صاف و آفتابی در استانهای مختلف داریم، برخی نقاط از استانهای ساحل دریای خزر و از بعدازظهر جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش های پراکنده مورد پیش بینی است.

همچنین امروز و فردا وزش باد شدید بر روی مناطقی از استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی را خواهیم داشت و علاوه برآن در کرمان و استان سیستان و بلوچستان موجب ایجاد گردوخاک، کاهش کیفیت هوا ودید افقی خواهد شد.

سازمان هواشناسی پیرامون هوای پایتخت هم اعلام کرد: هوای تهران در سه روز آینده صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود و در بعضی از ساعات وزش باد را خواهیم داشت .

علاوه براین کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار خواهد گرفت و از روز چهارشنبه روند نسبی افزایش دما را برای تهران انتظار داریم .

براساس پیش بینی سازمان مزبور، برای سه روز آینده سواحل شمال، جنوب، شمال غرب، غرب و جنوب غربی کشور افزایش دما خواهیم داشت.

روز چهارشنبه دمای بیشینه اهواز مرکز استان خوزستان می تواند به 50 درجه بالای صفر برسد و برای بندرعباس و تبریز هم فردا ( سه شنبه ) سه درجه افزایش هوا انتظار می رود .

بیشینه دمای هوای تهران امروز 36 درجه بالای صفر پیش بینی شده و کمینه فردا ( سه شنبه ) هم 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین