کد خبر: ۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به شمال خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس پرحجم و روان و در دهانه جنوبی تونل کندوان تا محدوده هزارچم پرحجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور هراز نیز پرحجم است، گفت: در آزادراه تهران-کرج نیز در محدوده گرم‌دره تا پل فردیس و حصارک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محدوده رودبار تا امام‌زاده هاشم (ع) در محور قزوین - رشت خبر داد و گفت: در آزادراه پردیس از رودهن تا دماوند نیز ترافیک نیمه سنگین است و مسیر جنوب به شمال محور فیروزه کوه نیز از دماوند تا فیروزه کوه پرحجم و روان است.

رحمانی، ترافیک در محورهای تهران – قم، قم - سلفچگان و تهران - سمنان - خراسان رضوی را نیز پرحجم اعلام کرد و افزود:‌ در دیگر جاده‌های کشور مشکل جوی و ترافیکی خاصی وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین