کد خبر: ۹۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
آیت الله باقری بنابی در گفتگو با "ناطقان":
این استاد حوزه علمیه در پاسخ به این سوال که نقطه قوت کابینه روحانی را چه میداند گفت: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب هم بارها بر ویژگیهای مثبت وزیرخارجه اشاره کرده اند، تلاش شبانه روزی ظریف به اندازه یک دولت می ارزد.
آیت الله باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" پیرامون ترکیب کابینه آتی دولت گفت: اعتقاد دارم تا جایی که افراد و بزرگان به رئیس جمهور پیشنهاداتی بدهند بسیار خوب است، اما نباید به سمت سهم خواهی و تحمیل نظراتشان به منتخب ملت پیش بروند.

امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به حجم وسیع انتقادات در کشور تاکید کرد: دیگ انتقاد به دولت لبریز و جوشان است و محض رضای خدا باید نقاط مثبت را هم به زبان آورد.

این استاد حوزه علمیه در پاسخ به این سوال که نقطه قوت کابینه روحانی را چه میداند گفت: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب هم بارها بر ویژگیهای مثبت وزیرخارجه اشاره کرده اند، باید بگویم تلاش خالصانه و شبانه روزی ظریف به اندازه یک دولت می ارزد.

آیت الله باقری بنابی پیرامون بزرگترین نقدی که در ذهن خودش وجود دارد گفت: امروز همه باید برای احیای اخلاق در جامعه تلاش کنیم و بترسیم از روزی که با هجمه ها و پرده دری ها، دیوارهای حریم و اخلاق بیش از پیش فرو بریزد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین