کد خبر: ۹۴۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه‌ و بودجه آخرین روند پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: از معوقات حق التدریسی‌ها تنها سه ماه باقی مانده است که باید تامین اعتبار کنیم.
ناطقان: علی الهیار ترکمن درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: از بهمن ماه سال 95 موضوع مطالبات و معوقات فرهنگیان به طور جدی‌تری مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: آموزش و پرورش فهرستی از مطالباتی که به افراد حقیقی و حقوقی داشت را در اختیار ما قرار داد که بر اساس آن، میزان مجموع مطالبات11 هزار میلیارد تومان بود.

رییس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نحوه تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات را مورد بررسی قرار دادیم عنوان کرد: از این میزان توانستیم 65 درصد از اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات اشخاص حقوقی یعنی آنچه که در قالب اجرای قوانین باید به اختیار فرهنگیان پرداخت می‌شد و همچنین 35 درصد مطالبات اشخاص حقیقی را تسویه کنیم.

اللهیار افزود: تاکنون 10 هزار و 750 میلیارد تومان از معوقات آموزش و پرورش تامین اعتبار شده و تنها دو مورد باقی مانده است که به حق‌التدریس معلمان شاغل و حق الزحمه امتحانات نهایی باز می گردد.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه در جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش مقرر شد پرداخت حق الزحمه امتحانات در اولویت قرار بگیرد گفت: 97 میلیارد تومان معوقه حق الزحمه امتحانات است که در روز 27خرداد ماه با ابلاغیه رسمی سازمان برنامه‌ و بودجه، تامین اعتبار صورت گرفته و واریز آن به حساب فرهنگیان جزو وظایف قانونی وزارت آموزش و پرورش است. از معوقات حق التدریسی‌ها هم سه ماه باقی مانده است که باید تامین اعتبار کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
5.5 ماه مانده که تا به حال نداده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین