کد خبر: ۹۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
تصویری از هلاکت یک داعشی به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل، بازتاب گسترده‌ای میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته است.
ناطقان: عاقبت کفار، شاید بهترین عبارتی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از هلاکت یک داعشی به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل نوشتند.

مگر نه اینکه خداوند خود در آیه ۲۲۷ سوره الشعرا فرمود: ه است: «سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ - آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند»، پس چه جایگاه پستی در انتظار این هاست.

ارتش و نیروهای مردمی عراق با پیشروی هایی که حاصل اتحاد و همدلی آن‌ها در سال‌ها مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش بود، توانستند به یاری خداوند شهر موصل را از وجود تکفیری‌ها پاک کنند؛ تصویری که در زیر می‌آید لحظه هلاکت یکی از تروریست‌های داعش است.


یک داعشی بعد از هلاکت +عکس

منبع: میزان
برچسب ها: داعش ، هلاکت ، موصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین