کد خبر: ۹۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مهاجم برزیلی-اسپانیایی چلسی نمی خواهد در تمرینات تیمش شرکت کند.
ناطقان: آس، دیگو کاستا سعی دارد باشگاه چلسی را تحت فشار قرار دهد تا انتقالش به اتلتیکومادرید ممکن شود. مهاجم برزیلی-اسپانیایی فردا (دوشنبه) باید در تمرینات تیم انگلیسی حاضر شود اما هنوز در تعطیلاتش در برزیل به سر می برد و باشگاهش را تهدید کرده که در تمرینات حاضر نخواهد شد.

کاستا نمی‌خواهد دوباره با آنتونیو کونته رو به رو شود چون سرمربی ایتالیایی چلسی در پیامی به مهاجم برزیلی گفت برای فصل بعد او را نمی خواهد. مهاجم چلسی دوست دارد دوباره به اتلتیکومادرید باز گردد. او به همین خاطر تصمیم گرفته دیگر به لندن برنگردد. تا به امروز بازیکن برزیلی بلیتی برای بازگشت به انگلیس تهیه نکرده است.

منابع نزدیک به این بازیکن به آس اعلام کردند مهاجم برزیلی با باشگاه اتلتیکو توافق کرده است. باشگاه اسپانیایی ملبغ پیشنهادی را برای جذب کاستا ۳۰ میلیون یورو اعلام کرده است اما باشگاه لندنی آن را کافی نمی‌داند. با این حال زمان و کاستا دو اصل اساسی برای این هستند که این جا به جایی صورت پذیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاستا ، چلسی ، تهدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین