کد خبر: ۹۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
انصارالله یمن به دولت، مردم، ارتش و حشد شعبی عراق به خاطر آزادی موصل تبریک گفت و پیروزی عراقی‌ها بر داعش را پیروزی برای کل مردم یمن و آزادگان جهان دانست.
ناطقان: به نقل از سایت المسیرة یمن، شورای سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن تبریک به دولت و مردم عراق به خاطر پیروزی بزرگ بر ابزارهای اطلاعات آمریکا که در گروه تروریستی داعش مجسم شده‌اند، شکست داعش در پایگاه اصلی‌اش در عراق را ضربه‌ای دردناک و نهایی بر پیکره طرح آمریکایی دانست که داعش تنها یکی از ابزارهای آن محسوب می‌شود.

این شورا در ادامه بیانیه خود همبستگی، پایداری و فداکاری‌های تمامی گروهای مردمی، تشکل‌ها و هیات‌های رسمی و مردمی عراق را ستود و این پیروزی را همانند نقطه تحول واقعی در روند عملیات ضد داعش دانست که باعث گیجی دشمنان و ناکام ماندن طرح‌هایشان شده است.

شورای مذکور تاکید کرد، پایداری مردم یمن و پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی بر دشمن آمریکایی و سعودی به منزله پیروزی مستقیم و قطعی بر حامی اصلی داعش و دیگر گروه‌های تکفیری است.

شورای سیاسی انصارالله در پایان از مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست اقدامی جدی و آگاهانه برای مقابله با توطئه‌ها و طرح‌های آمریکایی که در داعش و گروه‌های تروریستی مشابه مجسم شده، در پیش گیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین