کد خبر: ۹۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
دو بازیکن استقلال از لیست بزرگسالان این تیم خارج خواهند شد.
ناطقان: در صورتی که رابسون جان‌واریو به استقلال بازگردد، لیست بزرگسالان این تیم به 20 بازیکن خواهد رسید و باید دو بازیکن از فهرست خارج شوند.

در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با بازیکنان خروجی مطرح شد و در نهایت هرایر مگویان و محسن کریمی از لیست خارج خواهند شد. البته باشگاه استقلال در نظر دارد به سازمان لیگ ثابت کند که محسن کریمی جزو بازیکنان زیر 23 سال محسوب می‌شود و نباید در لیست بزرگسالان قرار بگیرد. این در حالی است که کریمی شهریور امسال بالای 23 سال خواهد شد. هافبک جوان استقلال پس از جراحی کتف خود، این روزها دوران نقاهتش را سپری می‌کند.

دیگر بازیکنی که کادر فنی به این نتیجه رسیده که از لیست خارج شود، هرایر مگویان است. در پست خط دفاعی، بازیکنانی چون پادوانی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی و رابسون حضور خواهند داشت و به همین دلیل، کادر فنی به این نتیجه رسیده که مدافع ارمنستانی می‌تواند در لیست خروج قرار بگیرد. مگویان علاوه بر داشتن طلب زیاد از استقلال، یک فصل دیگر از قراردادش باقیمانده است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین