کد خبر: ۹۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان در نامه‌ای از سید رضا صالحی امیری برای برگزاری هفته فرهنگی کشورش در تهران تقدیر کرد.
ناطقان: در نامه ابوالفضل قارایف وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان که به حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد تقدیم شده بود، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

به نمایندگی از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان و از جانب خود، افتخار دارم که ژرف ترین قدردانی و سپاسگزاری خود را بابت کمک های جنابعالی برای برگزاری هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در روزهای سوم تا نهم ژوئیه ٢٠١٧ حضورتان ابلاغ نمایم.

با کمک ها و همکاری چشمگیر و شایسته جنابعالی در خلال هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان، نمایشگاه هفته عکس سینمای جمهوری آذربایجان، هفته فرهنگی آذربایجان ، کنسرت مشترک هنرمندان ایران و جمهوری آذربایجان و دیگر فعالیت های فرهنگی با موفقیت در تهران و اصفهان برگزار شد. همه این فعالیت های فرهنگی ، دیدار مقامات صنعت گردشگری جمهوری آذربایجان و ایران و به نمایش گذاشتن توانمندی های گردشگری جمهوری آذربایجان بی تردید سهم بسزایی در همکاری و تعامل بین دو کشور همسایه خواهند داشت.

برگزاری جلسات مختلف بین اعضای هیئت نمایندگی جمهوری آذربایجان و مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برای بحث های مربوط به همکاری های دوجانبه در عرصه های فرهنگ و گردشگری برخوردار است.

هر گونه تلاش مشترک در جهت تحکیم روابط میان جمهوری آذربایجان و ایران و همچنین برگزاری هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران به گسترش تفاهم و پیوندهای دوستانه و گفتمان میان دو ملت کمک خواهند کرد و زمینه را برای همکاری های بیشتر فراهم خواهند آورد.

با امید به همکاری های ثمربخش دو جانبه و عرصه های بین المللی ، به نمایندگی از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان بار دیگر از همکاری های شما صمیمانه سپاسگزارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین