کد خبر: ۹۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
جنتی:
وی با بیان اینکه علت پیروزی ما در انتخابات این بود که همه در کنار هم ایستادیم، اظهار کرد: اینک جریانهای سیاسی حامی دولت دوازدهم نباید به دنبال سهم خواهی باشند. در غیر این صورت در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری بازنده خواهیم شد.
ناطقان: علی جنتی پنجشنبه شب در همایش تجلیل از فعالان حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در انتخابات ریاست جمهوری در مشهد افزود: جبهه حامی دکتر روحانی طرفدار آزادی های سیاسی و بیان، اقتصاد آزاد و تعامل با جهان بود و جریان حامی رقیب نیز به دنبال محدود کردن آزادی های فرهنگی و اقتصادی، حامی اقتصاد دولتی و محدود کردن رابطه کشور با دنیا بود.

وی با بیان اینکه علت پیروزی ما در انتخابات این بود که همه در کنار هم ایستادیم، اظهار کرد: اینک جریانهای سیاسی حامی دولت دوازدهم نباید به دنبال سهم خواهی باشند. در غیر این صورت در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری بازنده خواهیم شد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش مخالفان دولت برای مسدود کردن شبکه های اجتماعی و اظهار نظر برخی در استانها نسبت به موسیقی گفت: برخی می گویند اگر کسی موسیقی می خواهد از شهر بیرون برود اما برخی دیگر می گویند بگذارید مردم خودشان فکر کنند و دکتر روحانی نماد این تفکر است که با اقبال مردم مواجه شد.

جنتی در ارتباط با سند 2030 نیز افزود: ترجمه این سند موجود است و تنها یک نکته مربوط به برابری جنسیتی وجود دارد که ما با تحفظ به صورت رسمی نظر خود را در این زمینه اعلام کردیم اما ببینید چه حاشیه هایی برای این مساله درست کردند، گفتند اگر روحانی سرکار بیاید می خواهد همجنس بازی را در کشور توسعه دهد لذا باید گفت در این دوره از انتخابات، اخلاق قربانی سیاست شد.

وی اظهار کرد: روحانی امروز رئیس جمهور همه ملت ایران است و کسانی که رای نیاوردند هم باید به رای اکثریت تن دهند و هدف اصلی همه باید توسعه کشور و منافع ملی باشد.

جنتی گفت: پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد در کنار دیگر پیروزی های جریان حامی دولت، فتح الفتوح بود اما با توجه به یک دست شدن نیروها باید مراقب بود، اختلاف ایجاد نشود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دولت آقای احمدی نژاد 890 هزار نفر معادل حدود یک سوم نیروهای دولت، استخدام جدید صورت گرفت که بسیاری فاقد شایستگی بود و برخی فقط در ستادهای انتخاباتی وی فعالیت یا حضور داشتند.

وی اظهار کرد: نهاد ریاست جمهوری در پایان کار دولت اصلاحات 700 نیرو داشت اما این تعداد در پایان دولت احمدی نژاد به سه هزار و 700 نفر رسید.

وی گفت: در این شرایط بود که دولت دهم بکارگیری نیروی جدید را ممنوع کرد اما انتظار از دکتر روحانی این است که در دولت جدید کار متفاوت باشد.

جنتی اولویت اصلی دولت دوازدهم را اشتغال، رونق اقتصادی و مقابله با نابسامانی های اجتماعی حاصل از این مشکلات عنوان کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سهم خواهی ، جنتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین