کد خبر: ۹۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
صالحی امیری:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل مستمر وزارتخانه متبوع خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مجلس راه میانبر برای حل مسائل فرهنگی است.
ناطقان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مصاحبه ای تاکید کرد: براساس مبانی قانونی، ساختاری و اندیشه امام(ره) مجلس در راس امور است بنابراین همه قوا باید به خانه ملت پاسخگو باشند.

این عضو کابینه با اشاره به جایگاه مجلس در ساختار کشور گفت : به لحاظ حقوقی تابعیت دستگاه‌ها از مبانی قانونی مصوب مجلس، الزامی است و همه باید پایبند به قانون باشیم.

صالحی امیری تصریح کرد: با توجه به اینکه تعامل با نمایندگان بر عهده وزرا است، شخصا نزدیکترین مسیر برقراری این تعامل را حضور در مجلس و دیدار مستقیم با نمایندگان به منظور پیگیری مطالبات فرهنگی حوزه‌های انتخابیه آنها‌ می‌دانم.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه هر هفته به همراه معاونان پارلمانی و حقوقی و برخی معاونان و دیگر به مجلس می‌آید تا در همان دیدارها مسائل را پاسخگو باشد، افزود: خوشبختانه نمایندگان با تعامل مناسب با دستگاه بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط بهتری را برای همکاری فراهم کرده‌اند.
عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه انگیزه‌های نمایندگان مردمی و دینی است، ادامه داد: آنها برای ارتقاء و تقویت حوزه فرهنگ و هنر تلاش می‌کنند.
صالحی امیری اضافه کرد: به‌عنوان یک وزیر از دو مسیر متوجه مشکلات فرهنگی استان‌ها می‌شوم؛ یکی اداره امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسیر دیگر از طریق نمایندگان است؛ بنابراین تجمیع این دو کمک بسیاری به روند تصمیم‌گیری می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین