کد خبر: ۹۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
دبیرکل جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای از جمهوری اسلامی ایران و سردار قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.
ناطقان: اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای که السومریه نیوز آن را منتشر کرد، اعلام کرد: از ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران که از دولت عراق و سوریه حمایت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. مستشاران ایران نقش بزرگی در مقابله با حمله‌های وحشیانه و همچنین مقابله با طرح وحشیانه دولت آمریکا در منطقه داشتند.

وی در ادامه این بیانیه در رابطه با سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سرباز اسلام و فرمانده‌ای بزرگ است.

اکرم الکعبی همچنین گفت: الحشد الشعبی به وسیله برادران اهل سنت و شیعیان عراق را آزاد کرد و تاریخ این پیروزی را با حروفی از طلا خواهد نوشت و متهم کردن الحشد الشعبی در واقع متهم کردن نیروهایی است که به طرح داعشی و حامیان آن پایان داد.

وی افزود: امروزه نیروهای عراقی می‌توانند امنیت را در عراق ایجاد کنند و تروریست‌ها را بیرون برانند و نیازی به مستشاران مخرب آمریکایی ندارند و ما همچنان منتظر دستور فرمانده کل نیروهای مسلح هستیم تا تلعفر را آزاد کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین