کد خبر: ۹۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی مجلس قرائت شد.
ناطقان: تذکرات کتبی قرائت شده نمایندگان به شرح زیر است:

علیرضا سلیمی و علی اکبر کریمی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: افزایش سهم بیمه کارگران ساختمان‌ها،‌ قالبافان و رانندگان و به وزیر علوم: توضیح در مورد علت ورود به تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور.

محمدعلی پورمختار و محمد کاظمی نماینده بهار، کبودرآهنگ و ملایر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نظارت دقیق و جدی بر مدیریت سازمان اوقاف و نحوه مدیریت هزینه‌ها

پروانه مافی، نماینده تهران به وزیر علوم و بهداشت: تحصن دانشجویان در اهواز برای سیستم‌های خنک کننده به چه نتیجه‌ای رسیده و آیا امکانات فراهم شده است.

حسن کامران نماینده اصفهان به رییس جمهور: درباره نحوه برخورد سازمان استاندارد با ایثارگران.

ناهید تاج‌الدین، نماینده اصفهان و سهیلا جلودارزده، نماینده تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی.

علی اسماعیلی، نماینده نور و محمودآباد به رییس جمهور درباره جلوگیری از پروژه گازرسانی به سه روستای جنگلی شهرستان نور و به وزیر ورزش درباره توقف چندین ساله احداث ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در نور.

حشمت‌اله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب به رییس جمهور: مداخله غیرکارشناسی در تخصیص آب‌های مرزی و تضییع حقوق مردم کرمانشاه.

محمد دامادی، نماینده ساری و محمد فیضی نماینده اردبیل به وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تأخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان.

شهاب نادری، نماینده اورامانات به وزیر جهاد کشاورزی: در مورد عدم پرداخت به موقع پول کشاورزان و انتقال بهینه از زمین‌های کشاورزی.

محمدرضا امیرحسن‌خانی، نماینده فردوس به وزیر راه و شهرسازی: تأکید بر حفظ تشکیلات راه و شهرسازی در طبس.

سیدعلی ادیانی، نماینده قائمشهر به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تدوین آیین‌نامه اجرایی تعیین شاخص‌های آموزش و پرورش و تعیین محتوا و نظارت بر مهد کودک‌ها و همچنین لزوم تدوین آیین‌نامه مدارس و مراکز غیردولتی.

علیجانی، زمانی، سیدفاطمه ذوالقدر، پروانه مافی، الیاس حضرتی، غلامرضا حیدری، محمدعلی وکیلی، قاسم احمدی لاشکی، فرهاد تجری، محمدرضابادامچی، ابوالفضل سروش، محمدجواد فتحی، علی مطهری، محمدرضا نجفی و طیبه سیاوشی به وزیر آموزش و پرورش: نگرانی و نارضایتی حق‌التدریسی‌ها و معلمان رسمی در ساعات غیرموظف بابت عدم پرداخت حق‌الزحمه.

جلال محمودزاده، نماینده محمودآباد به وزیر جهاد کشاورزی: دلیل عدم پرداخت به موقع خرید تضمینی گندم به کشاورزان آذربایجان غربی.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین