کد خبر: ۹۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
مدیر فرودگاه همدان گفت: پرواز مستقیم همدان- نجف از اواخر شهریور امسال برقرار می‌شود.
ناطقان: سهراب کلوندی اظهار کرد: درباره تعداد پروازهای همدان- نجف سازمان حج و زیارت باید برنامه خود را به فرودگاه ارائه دهد اما به طور قطع این پرواز هفتگی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرواز حجاج همدانی توسط شرکت هواپیمایی ناس فلای عربستان انجام می‌شود، تصریح کرد: پرواز حجاج همزمان با سراسر کشور 9 مردادماه آغاز می‌شود و تا 15 شهریورماه برگشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرودگاه همدان به دنبال خرید هواپیمای 70 نفره ATR است، اعلام کرد: با توجه به اینکه امسال هواپیمایی جمهوری اسلامی 20 دستگاه هواپیما خریداری و 4 دستگاه وارد کرده است با استاندار همدان رایزنی‌های لازم انجام شده تا یکی از این هواپیماها در این فرودگاه فعال باشد چرا که این هواپیماها ظرفیت 70 نفر را دارند و با توجه به اینکه تعداد مسافر تعیین‌کننده نیست بنابراین موفق خواهند بود.

کلوندی با تأکید بر اینکه همدان به علت شرایط آب و هوایی با پدیده مه‌گرفتگی مواجه است، یادآور شد: دستگاه کمک ناوبری ILS یکی از دستگاه‌های مورد نیاز فرودگاه همدان برای فرود در مه بوده که این دستگاه نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین