کد خبر: ۹۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
دیگو آلوس که کابوسی برای مهاجم رئال مادرید محسوب می‌شد لالیگا را ترک کرد.
ناطقان: به نقل از موندو دپورتیوو، کریستیانو رونالدو فصل بعد را در حالی با رئال مادرید آغاز خواهد کرد که گربه سیاه خود را درون دروازه دیگر نخواهد دید.

مهاجم پرتغالی می‌تواند نفس راحتی بکشد چون یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان در مهار پنالتی‌ لالیگا را ترک کرد. او کسی نیست جز دیگو آلوس که والنسیا را ترک کرد و به اتلتیکو مینیه‌رو برزیل پیوست؛ تیمی که در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ در آن بازی می‌کرد.

دروازه‌بان برزیلی توانست سه بار پنالتی‌ روزنالدو را مهار کند. نام او در تاریخ رقابت‌های لالیگا به خاطر مهار ۲۲ ضربه پنالتی‌ از ۴۸ ضربه ماندگار شد و بهترین رکورد را در این زمینه به ثبت رساند.

آلوس بزرگترین کابوس رونالدو بود چون مهاجم پرتغالی بیشترین پنالتی‌ را در تاریخ لالیگا زده است (۵۸ پنالتی‌)

آلوس از چهار ضربه رونالدو اجازه نداد سه شوت از خط دروازه عبور کند. این‌ در حالی است که لیونل مسی از چهار ضربه‌اش تنها در یک ضربه ناکام بود.

نخستین پنالتی‌ که دروازه‌بان برزیلی برابر رونالدو مهار کرد به زمانی بر می‌گردد که پیراهن آلمریا را بر تن می‌کرد. این اتفاق در هفته‌ سیزدهم لالیگا و در پنجم دسامبر ۲۰۰۹ رخ داد. دومین پنالتی‌ را در سال ۲۰۱۵ با پیراهن والنسیا مهار کرد.

سومین پنالتی‌ به ۲۹ آوریل ۲۰۱۷ بر می‌گردد. این آخرین پنالتی‌ از دست رفته رونالدو بود. او به همراه رئال مادرید در همه رقابت‌ها تنها ۱۲ بار در ضربات پنالتی‌ ناکام بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین