کد خبر: ۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
معاونت نیروی انسانی قوه قضائیه درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون قضاوت ویژه شورا‌های حل اختلاف سال ۱۳۹۶ اطلاعیه‌ای اعلام شد.
ناطقان: معاونت نیروی انسانی قوه قضائیه درباره‌ تاریخ پرینت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاری آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف سال 1396 اطلاعیه صادر نمود متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان متقاضی شركت در آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف در سال 1396 می‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 96/4/30 در 22 شهرستان به شرح جدول شماره 1 برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا كلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینك مربوط به كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 96/4/27 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشكال در تهیه پرینت از کارت شركت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند در روز های چهارشنبه مورخ 96/4/28 و پنجشنبه مورخ 96/4/29 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (جدول شماره 2) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین