کد خبر: ۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
وزیر ارشاد پس از تماشای نمایش «هفت روز از تیر شصت» گفت:احساس امروز ما این است که جوانان ما باید بدانند بقا و تداوم حیاط انقلاب ما مدیون مظلومیت شهدا است و باید قدردان این افراد باشیم.
ناطقان: دکتر رضا صالحی امیری که شامگاه 25 تیر ماه به دیدن این نمایش نشسته بود، ادامه داد: این اثر تصویری از واقعیت ترور هفتم تیرماه را به ما ارائه می‌دهد و ما توانستیم فضای سیاسی آن زمان را زیست کنیم و من اعتقاد دارم تداوم و ریشه‌های تنومند انقلاب اسلامی بسیار مدیون مقاومت و شهادت بزرگانی مانند سید شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر است. درود و رحمت الهی برسد بر روح بزرگوار شهدای هفتم تیر.

وی در ادامه افزود: ما نیز نسل جوانی از انقلاب بودیم که شاهد این اتفاقات بودیم و این نمایش مانند فیلمی بود که دقایقی از زندگی سیاسی خودمان را به ما نشان می‌داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت:احساس امروز ما این است که جوانان ما باید بدانند بقا و تداوم حیاط  انقلاب ما مدیون  مظلومیت شهدا است و باید قدردان این افراد باشیم.

در این اجرا همچنین علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد اسلامی،حجت‌الاسلام والمسلمین مازنی نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ،مهندس محسن مهرعلیزاده معاون سابق رییس جمهور ،احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حضور داشتند.

نمایش «هفت روز از تیر شصت» نوشته کامران شهلایی و با کارگردانی مشترک محمد لارتی و کامران شهلایی تا 27 تیر ساعت ۲۰:۳۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه، با بازی امین سیار دشتی، فرزین محدث، مژگان خالقی، فرهاد تفرشی، احمد جعفری، هدیه رضایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین