کد خبر: ۹۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که ایران تلاش می‌کند از رفتارهای ناشایسته قطر بیش‌ترین استفاده را ببرد.
ناطقان: به نقل از الاتحاد پرس، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن مدعی شد که ایران در بحران به وجود آمده میان آنها و قطر مداخله می‌کند و تلاش می‌کند تا از رفتارها و اقدامات ناشایسته قطر بیش‌ترین استفاده را ببرد.

وی هم‌چنین مدعی شد: قطر از سال 1995 تا به امروز با هدف ایجاد بی‌ثباتی در مصر، عربستان و بحرین میلیون‌ها دلار هزینه کرده است و حمایت مالی زیادی از تروریست‌ها می‌کند.

قرقاش خطاب به مسوولان غربی که قصد میانجیگری دارند، مدعی شد: شما دوگانگی در رفتار قطری‌ها را درک می‌کنید، قطر به وعده‌هایش عمل نکرد و ما به آن بی‌اعتماد هستیم و با نپذیرفتن مطالبات‌مان تمام میانجیگری‌ها را نابود کردند.

به گزارش ایسنا، بعد از انتشار اخباری منسوب به امیر قطر برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان، مصر، امارات و بحرین کشور قطر را حامی تروریست خواندند و پس از قطع روابط دیپلماتیک با این کشور مرزهای هوایی، زمینی و دریایی خود را به روی آن بستند و قطر را تحریم کردند و برای برداشتن تحریم 13 شرط گذاشتند که قطری‌ها این شروط را نپذیرفتند و تنش میان آنها شدت گرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین