کد خبر: ۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
رییس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری شرور سابقه‌دار فعال توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.
ناطقان: سرهنگ فلاح عزیزی دراین‌باره گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ مأموران متوجه شدند که یکی از اوباش که از سال 1392 به اتهام توزیع 1354 قوطی مشروبات الکلی تحت تعقیب بود دوباره با بازگشت به محله در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد که این فرد اقدام به توزیع تریاک می‌کند، افزود: پس از اطمینان از انجام اقدامات مجرمانه از سوی این فرد و اخذ مجوز مقام قضایی، مأموران متهم را در هنگام توزیع مواد مخدر در خودروی پرایدش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس کلانتری 158 کیانشهر با بیان اینکه در بازرسی از خودرو این فرد 420 گرم مواد مخدر تریاک و 40 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و با تشکیل پرونده برای رسیدگی تخصصی، تحویل پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین