کد خبر: ۹۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
آیت الله جنتی:
سوال کرده بودند که بابت جایگاه امام جمعه تهران چقدر دریافت می‌کنم. آیت‌الله جنتی گفت: به این آقا می‌گویم که من فقط از یک جا حقوق می‌گیرم؛ خیال‌تان راحت باشد.
ناطقان: رییس مجلس خبرگان طی مصاحبه ای تاکید کرد: عملکرد او و شورای نگهبان نظری دارند می‌توانند برای او «نامه» بنویسند یا به صورت «حضوری» و «تلفنی» با او صحبت کنند تا پاسخ‌های دبیر شورای نگهبان را بشنوند. البته آیت‌الله جنتی مسیر دقیق این گفت‌وگو با منتقدان را مشخص نکرده است اما معتقد است که برخی می‌خواهند تمام مسائل شورای نگهبان را بر گردن او بیندازند در حالی که شورای نگهبان دارای ۱۲ عضو است.

مشروح این گفتگو مشاهده می نمائید:

دبیر شورای نگهبان گفت: ما بر مواضع خود پافشاری کرده و از مواضع‌مان عدول نمی‌کنیم و تحت تاثیر تهدیدها و امثال آن قرار نمی‌گیریم. به گزارش صداوسیما، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: هماهنگی کاملی میان اعضای این شورا وجود دارد و از خودمان دغدغه داخلی نداریم؛ ما بر مواضع خود پافشاری کرده و از مواضع‌مان عدول نمی‌کنیم و تحت تاثیر تهدیدها و امثال آن قرار نمی‌گیریم.

وی افزود: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که ما اینها را تحمل می‌کنیم البته چاره‌ای نداریم باید تحمل کنیم و به آنان سلام می‌کنیم. برخی نیز مطالبی می‌گویند که نمی‌دانیم تا چه حد دقت می‌کنند، آنان می‌خواهند همه مسائل شورای نگهبان را گردن من بیندازند در حالی که این شورا ۱۲ عضو دارد و بنده فقط یک عضو آن هستم.

آیت‌الله جنتی گفت: کسانی که درباره عملکرد ما حرف دارند گوش ما آماده شنیدن است، نامه بنویسند تا جواب بدهیم، حتی حاضریم به شکل حضوری با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، تلفنی هم می‌توانند مطالب را بیان کنند.

دبیر شورای نگهبان افزود: فردی اخیرا نامه‌ای نوشته بود که در یکی از نشریات دیدم، شورای نگهبان نظری داده بود که به ضرر این فرد تمام شده بود زیرا منافعی داشته و می‌خواسته در قانون تامین شود اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود.

وی اضافه کرد: اینها خیال کردند که شورای نگهبان منافع آنان را به خطر انداخته است و حمله به مرا آغاز کرده بودند و مدعی شدند که ما حقوق فراوانی می‌گیریم و با توجه به مسوولیت‌های مختلف بنده پرسیده بودند بابت هر یک از این سمت‌ها چقدر حقوق می‌گیرم. حتی سوال کرده بودند که بابت جایگاه امام جمعه تهران چقدر دریافت می‌کنم. آیت‌الله جنتی گفت: به این آقا می‌گویم که من فقط از یک جا حقوق می‌گیرم؛ خیال‌تان راحت باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین