کد خبر: ۹۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
شبکه رادیویی قرآن همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) 28 و 29 تیرماه ویژه برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ شبکه رادیویی قرآن همزمان با فرا رسیدن شهادت امام صادق(ع) ویژه برنامه های متنوعی از جمله «اشراق» و  «پیشوای صادق» را تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

ویژه برنامه «پیشوای صادق» روز پنجشنبه 29 تیرماه با هدف بررسی شیوه های آموزش و پرورش از نگاه امام صادق (ع) از رادیو قرآن پخش می شود؛ این برنامه دارای آیتم هایی پیرامون کرسی های آزاداندیشی و ضرورت علم و فناوری در عصر حاضر است.

ویژه برنامه «اشراق» نیز 28 تا 30 تیرماه به زندگینامه آن حضرت و تفسیر آیاتی از سوره مبارکه واقعه خواهد پرداخت.

زیارت جامعه کبیره نیز در شب شهادت آن امام همام از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

برنامه صبحگاهی «صبح و سلام» نیز از اول هفته جاری به صورت ویژه به خصوصیات بارز امام جعفر صادق (ع) و شیوه ی زندگی ایشان پرداخته است.

لازم به ذکر است؛ برنامه «پیشوای صادق» کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، گویندگی رضا کاشفی و کارشناسی حجت‌الاسلام و المسلمین وحیدی از ساعت 9:15 الی 10 به سمع شنوندگان می رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین