کد خبر: ۹۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
وزارت کشور مصر اعلام کرد، پلیس قاهره روز گذشته یک سرکرده برجسته گروه تندروی وابسته به داعش را در سینای شمالی به هلاکت رساند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق بیانیه صادر شده، احمد حسن احمد النشو از رهبران ارشد گروه‌های تکفیری در سینای شمالی بود که اجرای برخی عملیات تروریستی، جذب نیروهای جدید به گروه تندروی وابسته به داعش و ملحق ساختن آن به گروه‌های تروریستی "انصار بیت المقدس" را برعهده داشته است.

در این بیانیه در خصوص کشته شدن النشو آمده است: پلیس به خانه‌ای در العریش که نیروهای تروریستی در آن پنهان شده بودند، حمله کرد. در این حمله النشو و یک فرد دیگر با پلیس درگیر شدند، که به کشته شدن النشو انجامید در حالیکه فرد دیگر فرار کرد و همچنان تحت تعقیب است.

طبق این بیانیه، پلیس از محل کار النشو اسلحه و تعدادی گلوله پیدا کرده است.

النشو معروف به غندر المصری، ۳۲ سال سن داشته و در شهر العریش مصر زندگی می‌کرد.

مقامات مصری همچنان نام قدیم گروه تروریستی موسوم به "انصار بیت المقدس" را که از ۲۰۱۴ نام خود را پس از بیعت با داعش به "ولایت سینا" تغییر داده‌اند، به کار می‌برند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین